tirsdag den 5. oktober 2010

Danmark på dansk

Artiklen er fortsat under udarbejdelse - og midlertidig fjernet på grund af alt for usaglige bemærkninger om forskellige miljøer i Danmark, jeg ikke bryder mig om. De skaber vrede, gør mennesker kede af det og bange, hvorfor jeg skældede på dem. Bemærkningerne ville imidlertid for let kunne misforståes som en provokation mod de pågældende, der ikke opfører sig ordentligt overfor hverken ordensmagten eller ordet i livet - og det mener jeg ikke kan hjælpe dem eller mere vigtigt, de medmennesker i deres omgivelse, der føler sig chikaneret og trykket på deres hjertegode ret til at blive fri for truende og voldelige menneskers adfærd. Desuden vil mit ellers godtsigtet hovedbudskab med artiklen blive ødelagt.

Jeg beklager min fejl og undskylder mange gange, skulle der være nogen, der alligevel nåede at blive stødt over mine udbrud omkring den umenneskelige adfærd i Danmark, jeg finder under al kritik...

Næstekærlig hilsen, Jens

Ingen kommentarer:

Send en kommentar